SHISHI - елітні товари для декору

SHISHI – естонсько-норвезький бренд, його заснували 1998 року четверо друзів: Тайво Піллер, Лінда Йонсен, Ліллі Бендрісс і Март Хабер. Вони поставили перед собою мету: організувати міжнародну компанію, яка привнесе свіжі й оригінальні ідеї до індустрії інтер'єрного оформлення. 


Назву Shishi було обрано заради її візуальної привабливості, а наповнити її сенсом власники хотіли самостійно. Спочатку головний акцент ставився на створенні ваз і штучних квітів, оскільки Лінда Йонсен і Тайво Піллер є міжнародно визнаними флористами, багаторазовими чемпіонами й представниками своїх країн як у Європі, так і на чемпіонатах світу. Обидва входили також до журі міжнародних змагань.

Щороку Shishi випускає дві колекції: перша до весняно-літнього, а друга - до осінньо-зимового сезону. До колекцій входять вази, штучні квіти й дерева, свічники, свічки, кашпо і велика кількість різдвяних виробів. Під час створення колекцій враховується єдність стилю, оскільки клієнту легше обирати серед предметів, що поєднуються між собою.

У 2005 і 2006 роках норвезька дочірня фірма Shishi входила до списку компаній-газелей місцевої ділової газети Dagens Næringsliv. Shishi AS була одним із п'яти фіналістів організованого в Естонії компанією Ernst & Young конкурсу «Підприємець року». Крім Норвегії та Естонії Shishi має представництва також у Латвії та Литві. З 2011 року Shishi брала участь у франкфуртських ярмарках Christmasworld, Ambiente і Tendence, а також у паризькому ярмарку Maison et Objet.

Продукцію Shishi можна придбати в кращих торгових центрах Токіо, Лондона, Парижа, Рима, Берліна та Копенгагена, а також в дизайнерських і квіткових магазинах у всіх куточках Європи. Вироби Shishi експортуються до багатьох країн світу.