Умови повернення та обміну матраців, а також гарантійні зобов'язання.

Перед оформленням замовлення уважно зніміть мірки зі спального місця ліжка або дивана, на які збираєтеся замовити матрац. Але якщо, все ж таки, Ви купили матрац, але закрався сумнів у тому, чи підійде він Вам за розміром або за іншими параметрами, будь ласка, в жодному разі не знімайте з нього заводську упаковку! Через розкриття упаковки, обміну або повернення не підлягають матраци належної якості (розпакований матрац не можна обміняти або повернути на склад, оскільки вважається, що він був у використанні). Така ж вимога стосується і скручених матраців у вакуумній упаковці, після розкриття упаковки Ви не зможете її повернути або поміняти. Також потрібно знати, що придбаний та оплачений матрац без дефектів, нестандартних розмірів або вироблений за індивідуальними параметрами, які відрізняються від стандартних, також не підлягає поверненню чи обміну. (До стандартних розмірів відносяться: 60х120 см, 70х140 см, 70х190 см, 80х190 см, 90х190 см, 120х190 см, 140х190 см, 160х190 см, 180х190 см, 70х200 см, 80х200 см, 90х200 см, 120х200 см, 140х200 см, 160х200 см , 180х200 см). Решта всіх розмірів є нестандартними і не підлягають обміну/поверненню (за винятком заводського браку).

Обмін матраців через яскраво виражений запах клею або його розчинника можливий у тому випадку, якщо запах залишається навіть через три дні після його вилучення з упаковки. Присутність запаху клею може бути, згідно з прописаними санітарними нормами, але повинна зникнути протягом 3 діб з дня зняття упаковки.

Технологічний запах матраца: У виробництві матраців використовується клейова технологія, завдяки якій скріплюються різні шари матраца. Іноді застосовується клей на основі ацетону та інших розчинників. Можете не переживати, якщо при розпаковуванні матраца ви відчули характерний запах клею, або розчинника, який входить до його складу. Відразу після виготовлення матраци упаковуються в поліетиленову упаковку. У зв'язку з цим, після розкриття упаковки деяких матраців ви відчуватимете виражений технологічний запах. Ацетон та інші розчинники є високолетучими речовинами, які безслідно і повністю вивітрюються з матраців від 1 до 3 діб. Переважна кількість розчинників вивітрюється протягом перших 6-8 годин. Трапляється, коли матрац після розпаковування вже не містить яскраво вираженого запаху. Після розпакування залиште матрац в приміщенні, що добре провітрюється, або біля відкритого вікна, або на балконі (якщо там сухо і не волого). 

Слід звернути увагу на той факт, що при покупці матраца, людям з прогострим нюхом можуть пахнути навіть природні матеріали (латекс, шерсть) , бавовна, кінський волосся, кокосова койра, морська трава), які мають свій власний природний специфічний запах, не дивлячись на натуральність. Як правило, він ледве вловимо людям зі стандартним порогом нюху. Якщо у вас все-таки загострений нюх, то краще уточнити нюанс про специфічні запахи матраца заздалегідь у продавця, до здійснення покупки, а також попередньо відвідати найближчий салон і протестувати вибрану модель.


Умови гарантії для матраців: 

За гарантією ремонтується або змінюється лише частина матраца, де виявлено дефект. Якщо весь матрац був визнаний бракованим, він підлягає обміну. Якщо ваш матрац був підданий ремонту або заміні гарантії, то термін гарантії не продовжується. Гарантійний термін товару продовжується на час, протягом якого товар перебував у ремонті. Первинний термін гарантії не оновлюється. 

Гарантія поширюється на: пружинний блок, що вийшов з ладу. 

Гарантія не поширюється: 

1. Матрац був у використанні без дотримання вимог експлуатації, його поверхня пошкоджена або має суттєві деформації; основа під матрац, на якому він лежав, не відповідає критеріям його експлуатації.

2. Якщо покупець втрутився у заводську комплектацію та пристрої, що призвело до пошкоджень. Наприклад, зміна кольору виробу, його форми, заміна комплектації, розміру, ін.

3. Механічні пошкодження: порізи на поверхні виробу, пропалені місця на чохлі. 

4. Якщо поверхня матраца забруднена засобами пігментного або маслянистого складу: жир, фарба, кров, кава, ін.

5. Якщо з вини покупця пошкодження або деформації, що спричинили неправильну експлуатацію, транспортування або недотримання умов зберігання. 

6. Висота матраца. Виробник гарантує наявність та високу якість наповнювачів, вказаних у специфікаціях на етикетці матраца. Висота матраца може змінюватись в межах плюс-мінус 10 мм, що може бути викликано допусками у розмірах використовуваних матеріалів та технологією виготовлення. Для того щоб виміряти висоту матраца, необхідно покласти його на плоску поверхню і покласти на матрац рейку. Висотою матраца буде відстань від плоскої поверхні до рейки. 

7. Поглиблення. Поглиблення можуть бути до 4 см і вважаються незначними, оскільки це природний процес експлуатації виробу. 

8. Ручки матраца також не підпадають під гарантію. 

9. Невдоволення щодо комфорту матраца (жорсткість або розмір матраца). 

Звернення за гарантією та строки гарантії: стандартний гарантійний термін на матраци українських виробників становить 18 місяців. Залежно від виробника, гарантійні терміни мають різну тривалість від 18 місяців до 25 років. Протягом усього гарантійного терміну виробник власним коштом зобов'язується усунути всі дефекти, що виникли з вини. У разі виявлення дефектів, що підлягають усуненню за гарантією, покупець повинен звернутися до магазину, де було придбано матрац. Для пред'явлення претензій необхідно мати товарний чек магазину, що підтверджує покупку матраца. Якщо ви відрізали етикетку, її теж необхідно пред'явити. Вартість транспортування матраца в магазин і назад покупцю не компенсується. Виробник залишає за собою право заміни матеріалів при ремонті матраців на інші матеріали, що не поступаються за якістю. Подушки, ковдри, наматрацники, постільна білизна поверненню та обміну не підлягають! Так як належать до предметів індивідуального користування. 


Інформація для покупців
Як правильно виміряти габаритні розміри матраца?

Для того аби виміряти висоту матраца:
Покладіть матрац на рівну горизонтальну поверхню
Зверху покладіть плоский твердий предмет (наприклад, лінійку або важку рейку), таким чином аби він виступав за межі матрацу
Виміряйте відстань між поверхнею, на якій лежить матрац та предметом, що лежить на матраці. Це і буде висота вашого матраца.

Аби виміряти ширину та/чи довжину матрацу:
Покладіть матрац на рівну горизонтальну поверхню
З обох паралельних боків матрацу розмістіть та утримуйте 2 плоских твердих предмети (наприклад, лінійку або рейку) таким чином, щоб вони торкались до боковин матрацу та виступали за межі (як вказано на зображенні). Ширина канту при цьому не враховується.
Відстань між цими паралельними предметами і являється довжиною/шириною матрацу.

Зважайте на наступне: допустиме технологічне відхилення розмірів матрацу +15 мм.

Гарантійне обслуговування COMLife: 

Гарантійне обслуговування садових меблів COMLife здійснюється згідно з вимогами та термінами, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний термін обчислюється з дня передачі (доставки) меблів клієнту.

Схема роботи: При виникненні претензій до якості меблів у клієнта необхідно оформити бланк рекламації/претензії у вільній формі та передати його до магазину. Якщо є можливість сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат, і відправити на електронну адресу фабрики з повною інформацією про покупку (місто, ІФО покупця, магазин, назва моделі, тканина, тощо)

Умови гарантії:

Термін гарантії виробу – 12 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки виробу клієнту додому.

Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій у такому разі продовжується на час знаходження виробу в ремонті.

Термін служби виробу - 10 років. 

У разі придбання дисконтних меблів - претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються. 

Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і які виникли з вини Компанії COMLife, будуть безкоштовно усунені Сервісною Службою Компанії COMLife. 

Претензії щодо зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються лише при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок покупця. 

У паспорті виробу знаходиться гарантійний талон, який є доказом справного стану виробу під час його придбання. Талон підписується продавцем та покупцем. 

Характер дефекту визначає експерт підприємства, який складає під час огляду меблів акт експертизи, про що повідомляє покупець. 

Для встановлення придбаного товару Ви можете скористатися послугами спеціалістів найближчого дилера. Ви також можете скористатися послугами продавця або будь-яких інших кваліфікованих фахівців. Проте виробник і організація торгівлі не несе гарантійних зобов'язань та відповідальності в тому випадку, якщо товар вийшов з ладу або було завдано шкоди внаслідок його неправильної установки. Заповнення розділу «Відомості про встановлення» є обов'язковим і дозволить визначити винуватця у разі виходу товару з ладу або заподіяння іншої шкоди. 

Термін служби садових гойдалок становить 10 років. Виробник гарантує можливість використання товару за призначенням протягом терміну служби за умовами проведення, у разі потреби, післягарантійного технічного обслуговування або ремонту за рахунок споживача. 

Випадки, коли не здійснюється гарантійне обслуговування: 

Закінчення гарантійного строку. 

Невиконання умов експлуатації, при експлуатації меблів у сирих приміщеннях. 

Наявність на виробі механічних пошкоджень. 

Перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації. 

Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок, використання неякісних засобів для догляду за меблями тощо). 

Завдання шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача. 

Завдання шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо

Наявність слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами чи приватними особами, які не уповноважені на це Компанією. 

Нанесення шкоди виробу внаслідок внесення змін до його конструкції. 

Використання виробу у виробничих цілях. 

На оббивку та чохли подушок, виконаних у тканині покупця. 

За відсутності чітко заповненого гарантійного талона або наявності в гарантійному талоні змін та доповнень. 

У цих випадках сервісне обслуговування здійснюється за рахунок покупця за окремими розцінками. 

Дефектами меблів не є: 

Незначні відмінності у відтінках та фактурі облицювальних тканин та шкір. 

Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору). 

Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою. 

Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на один виріб (згідно з ГОСТ 19917-93). 

Дрібні волосяні тріщини (ефект розтріскування), потертості меблевого покриття, що виникли в процесі експлуатації меблів. 

Претензії щодо забруднення виробів, що виникли в процесі експлуатації меблів, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!